Ідея соціальної реклами належить креативному директорові фонду Олексію Новікову. Ілюстрації виконав художник-ілюстратор Олександр Ком’яхов.
Цей проект має нагадати, що в Україні досі триває війна та через творчі образи продемонструвати, що вона накладає відбиток навіть на слова.
Наприклад, звичайні «покемон», «таблетка» та «карандаш», які ми використовуємо у буденному житті, для військових, волонтерів та людей, які наближені до війни, назавжди будуть мати інше значення.
Так, «покемон» використовується українськими військовими у значенні «ПКМ – кулемет Калашникова модернізований». Слово «таблетка» мовою військових означає автомобіль для перевезення хворих та евакуації поранених, а «карандаш» – 122-міліметровий реактивний снаряд РСЗВ «Град».
Зображення ви можете бачити на вулицях Києва до кінця грудня. Вони розміщені безкоштовно, як соціальна реклама.
Зазначимо, що сітілайти – це частина проекту фонду «Повернись живим», який буде презентовано в грудні.