Соціальну рекламу фонду «Повернись живим» розмістили у дев’яти містах України (Фото)

Соціальну рекламу фонду «Повернись живим» розмістили у дев’яти містах України (Фото)


На початку цього року фонд «Повернись живим» звернувся з проханням розмістити соціальну рекламу «Військовий словник» до міських рад українських міст. Основною метою проекту було нагадати містянам про те, що в Україні триває війна та показати, що протягом п’яти років бойові дії калічать не тільки долі, а й нашу мову.

На реалізацію проекту небайдужі мешканці міст надіслали на рахунок фонду 7 тисяч гривень, які були витрачені на друк плакатів із соціальною рекламою (зауважимо, що Херсон, Дніпро та Тернопіль друкували плакати за свої кошти).

Івано-Франківськ

36 сітілайтів та 9 білбордів з’явились у різних містах України: Рівне, Івано-Франківськ, Львів, Тернопіль, Чернівці, Дніпро, Херсон. Ще чотири білборди згодом з’являться в Ужгороді та Вінниці.

Тепер містяни кожного дня бачать сторінки нашого «Військового словника» на вулицях. І знають, що «покемон» використовується українськими військовими у значенні «ПКМ – кулемет Калашникова модернізований», слово «таблетка» мовою військових означає автомобіль для перевезення хворих та евакуації поранених, а «карандаш» – 122-міліметровий реактивний снаряд РСЗВ «Град».

Львів

Рівне

Херсон

Дніпро

Нагадаємо, цьогорічний календар фонду показує, що війна калічить навіть слова. Через художні образи «Повернись живим» показує феномен військових неологізмів та вплив війни на мову. Благодійний календар на наступний рік зроблений у форматі військового словника, де кожна сторінка – це ілюстрація слів, які використовують українські військові та які змінили своє значення за останні роки. «Покемон», «дашка», «мишка», «пташка», «таблетка» – далеко не повний список неологізмів з військової мови, які фонд продемонстрував широкому загалу.


Переглядів: 50

Останні новини