"Повернись живим" та Мінветеранів презентували бренд "Створено захисниками"

"Повернись живим" та Мінветеранів презентували бренд "Створено захисниками"


Однією з головних подій Форуму "Ветерани. Бізнес. Нові можливості", який відбувся у четвер, 22 липня,  у київському Veteran Hub, стала презентація бренду "Створено захисниками". До розробки та впровадження бренду долучилися Фонд "Повернись живим" та Міністерство у справах ветеранів, а його айдентику розробила діджитал-агенція Moko. 

Про це повідомляє "Повернись живим". 

Спільну ідею створення бренду як своєрідного знаку якості для товарів та послуг ветеранського бізнесу обговорювали вже давно. Тепер вона набула чіткого втілення. Передумови для створення такого бренду, проблеми, які має вирішити ця ініціатива, окреслила міністерка у справах ветеранів Юлія Лапутіна.

"Нам потрібно розвивати горизонтальну довіру. Десь на межі з Мордором наші захисники створюють унікальні речі. Це равликова ферма. Це крафтові сири. Це ковальська продукція і багато іншого. Але про це ніхто не знає. І ми продовжуємо сприймати ветерана як, вибачте, того, хто має право вимагати землю або того, кого викидають з маршрутки. І ми не бачимо того, що багато людей вже справді відновилися. Вони беруть на роботу своїх же побратимів. Вони, як ментори, діляться своїми можливостями у плані розвитку бізнесу. І ми, на рівні держави, спілкуючись з Фондом "Повернись живим", який є найбільшою організацією, яка підтримує різні ветеранські ініціативи у різних напрямках, вирішили – давайте зробимо наших ветеранів-бізнесменів відомими. Давайте додамо їм трошки спроможності", - міністерка у справах ветеранів Юлія Лапутіна.

Ініціатива набула чіткої візуальної атрибутики: над розробкою графічної складової працювала діджитал-агенція Moko, яка є визнаним лідером у виробництві бізнес-айдентики та партнером Фонду "Повернись живим". Символом бренду став знак, що складається зі стилізованого тризуба та слогана "Створено захисниками", вписаних у козацький хрест - символ українського війська. Гасло проєкту – "Довіра та відповідальність".

"Ми плануємо віддати це (верифікацію якості виготовленої ветеранськими бізнесами продукції - ПЖ) на громадський контроль, адже міністерство, на жаль, не є контролюючим органом, ми не можемо слідкувати за всіма. Але ми діємо за принципами довіри і відповідальності", - керівник юридичного відділу Міністерства у справах ветеранів Олександр Максимчук. 

Для реєстрації знаку Мінветеранів вже подало заявку до "Укрпатенту". Найближчим часом на офіційному вебсайті міністерства буде створено розділ, у якому розміщуватимуться оголошення про можливість використання торговельної марки поряд із основним логотипом товару або послуги, які виробляються та надаються ветеранськими підприємствами. 

Читайте також: організатори Форуму "Ветерани. Бізнес. Нові можливості" підписали Меморандум про підтримку ветеранського бізнесу.


Переглядів: 2077

Останні новини