Перейти до головного вмісту

10 мільйонів для ПАНів із Криму 

Проєкт опубліковано: 15 грудня 2022, 19:56
Активний

Збір коштів завершено

Збір коштів продовжено

Зібрано

5 154 102грн

52%

Залишилось зібрати

4 845 898грн

Валюта внеску

Сума вашого внеску

Введіть правильну адресу електронної пошти
Підтримати проєкт

Код помилки - 0.01. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 0.02. Закінчився термін дії ордеру на переказ коштів. Будь ласка, спробуйте повторити платіж тією ж картою ще раз. У разі проблем зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 0.03. Виникла проблема з підтвердженням транзакції емітентом. Зверніться до служби підтримки вашого банку для отримання додаткової інформації або спробуйте скористатися іншою карткою. Також у разі проблем зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 1.01. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 2.01. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 2.02. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 2.03. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 2.05. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 2.06. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 2.07. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 2.08. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 2.09. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 2.10. Недійсний потік 3DS на стороні продавця. Згадайте покроковий процес платежу та перешліть, будь ласка, отриману інформацію до служби підтримки SolidGate(https://support.solidgate.com/support/home).

Код помилки - 2.11. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 2.12. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 2.13. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 2.14. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 2.15. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 2.16. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 3.01. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 3.02. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 3.03. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 3.04. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 3.05. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 3.06. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 3.07. Картка була відхилена з невідомої причини. Повторіть спробу або виберіть інший спосіб оплати. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 3.08. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 3.09. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 3.10. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 4.01. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 4.02. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 4.03. Недостатньо коштів на карті для проведення платежу. Спробуйте скористатися іншою картою або виберіть інший спосіб оплати. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 4.04. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 4.05. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 4.06. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 4.07. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 4.08. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 4.09. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 5.01. Помилка 3D автентифікації. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 5.02. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 5.03. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 5.04. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 5.05. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 5.06. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 5.07. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 5.08. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://savelife.in.ua/contact)

Код помилки - 5.09. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 5.10. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 5.11. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 6.01. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 6.02. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 7.01. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 7.02. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 7.03. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 7.04. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 7.05. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 7.06. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)


У березні 2014 року 10-та морська авіаційна бригада провела на аеродромі у селищі Новофедорівка Сакського району унікальну операцію. За наказом полковника Ігоря Бедзая, замкомандира бригади з льотної підготовки, підрозділ евакуював з уже осадженого Криму свою авіаційну техніку на миколаївський аеродром «Кульбакине». 

7 травня 2022 року полковник Бедзай, хоч і не мав за своєю посадою, вилетів на чергову складну пошуково-рятувальну операцію у районі гирла річки Дунай. Екіпаж офіцера виконав поставлену задачу, але в їхній Мі-14 поцілила російська керована ракета. Полковник і ще п’ятеро українських військових, які були на борту, загинули. 

10-ту морську авіаційну бригаду назвали на честь Героя України полковника Ігоря Бедзая. І тепер єдиний у своєму роді підрозділ ВМС України не тільки мріє повернутися у рідний Крим, а ще й кожною своєю операцією мститься ворогам за друга і командира. 

Ми теж любимо Крим. І чекаємо, коли 10-та морська авіаційна бригада здійснить нову унікальну спецоперацію та поверне свою авіаційну техніку на аеродром у селищі Новофедорівка Сакського району.

Для наближення цього моменту спільно з Представництвом Президента України в Автономній Республіці Крим та Українською правдою збираємо 10 000 000 гривень для передових авіаційних навідників (ПАНів) підрозділу. 

Наша ціль — на 100% закрити їхню потребу у спеціалізованому транспорті, штатних засобах зв‘язку, дронах, Starlink і комплектах авіаційної гарнітури та перехідників до них. 

Це підсилить керованість морської авіаційної бригади і дозволить ПАНам у режимі реального часу коригувати вогонь власних вертольотчиків із землі, передавати командуванню необхідну інформацію та, у разі небезпеки, рятувати своїх.

Дата, часДата, час, донор Донор Сума
02 лютого 2023, 10:22
a*****4@gmail.com
a*****4@gmail.com
100.00 UAH
02 лютого 2023, 09:56
d*****o@gmail.com
d*****o@gmail.com
600.00 UAH
02 лютого 2023, 09:53
i*****r@gmail.com
i*****r@gmail.com
500.00 UAH
02 лютого 2023, 09:36
f*****y@gmail.com
f*****y@gmail.com
5,000.00 UAH
02 лютого 2023, 09:35
p*****a@gmail.com
p*****a@gmail.com
1,000.00 UAH
02 лютого 2023, 09:00
o*****s@gmail.com
o*****s@gmail.com
500.00 UAH
02 лютого 2023, 08:50
r*****y@gmail.com
r*****y@gmail.com
100.00 UAH
02 лютого 2023, 08:31
v*****a@gmail.com
v*****a@gmail.com
100.00 UAH
02 лютого 2023, 08:06
r*****m@gmail.com
r*****m@gmail.com
34.00 UAH
02 лютого 2023, 07:48
a*****m@gmail.com
a*****m@gmail.com
25.00 EUR
02 лютого 2023, 07:31
s*****1@gmail.com
s*****1@gmail.com
1,000.00 UAH
02 лютого 2023, 02:28
y*****v@ukr.net
y*****v@ukr.net
4.00 UAH
02 лютого 2023, 00:49
m*****1@gmail.com
m*****1@gmail.com
100.00 UAH
01 лютого 2023, 23:06
m*****h@gmail.com
m*****h@gmail.com
100.00 UAH
01 лютого 2023, 22:57
d*****r@gmail.com
d*****r@gmail.com
500.00 UAH
01 лютого 2023, 22:16
A*****h@gmail.com
A*****h@gmail.com
100.00 UAH
01 лютого 2023, 21:48
d*****5@gmail.com
d*****5@gmail.com
20.00 UAH
01 лютого 2023, 21:11
j*****n@gmail.com
j*****n@gmail.com
200.00 EUR
01 лютого 2023, 21:04
k*****d@hotmail.com
k*****d@hotmail.com
10.00 EUR
01 лютого 2023, 19:49
m*****4@gmail.com
m*****4@gmail.com
100.00 UAH

Інші проєкти