Перейти до головного вмісту

«Black Box»

Проєкт опубліковано: 23 грудня 2022, 15:34
Активний

Збір коштів завершено

Збір коштів продовжено

Зібрано

230 000 000грн

100%

Залишилось зібрати

0грн

Валюта внеску

Сума вашого внеску

Введіть правильну адресу електронної пошти
Підтримати проєкт

Код помилки - 0.01. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 0.02. Закінчився термін дії ордеру на переказ коштів. Будь ласка, спробуйте повторити платіж тією ж картою ще раз. У разі проблем зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 0.03. Виникла проблема з підтвердженням транзакції емітентом. Зверніться до служби підтримки вашого банку для отримання додаткової інформації або спробуйте скористатися іншою карткою. Також у разі проблем зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 1.01. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 2.01. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 2.02. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 2.03. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 2.05. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 2.06. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 2.07. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 2.08. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 2.09. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 2.10. Недійсний потік 3DS на стороні продавця. Згадайте покроковий процес платежу та перешліть, будь ласка, отриману інформацію до служби підтримки SolidGate(https://support.solidgate.com/support/home).

Код помилки - 2.11. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 2.12. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 2.13. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 2.14. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 2.15. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 2.16. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 3.01. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 3.02. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 3.03. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 3.04. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 3.05. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 3.06. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 3.07. Картка була відхилена з невідомої причини. Повторіть спробу або виберіть інший спосіб оплати. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 3.08. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 3.09. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 3.10. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 4.01. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 4.02. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 4.03. Недостатньо коштів на карті для проведення платежу. Спробуйте скористатися іншою картою або виберіть інший спосіб оплати. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 4.04. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 4.05. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 4.06. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 4.07. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 4.08. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 4.09. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 5.01. Помилка 3D автентифікації. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 5.02. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 5.03. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 5.04. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 5.05. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 5.06. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 5.07. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 5.08. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://savelife.in.ua/contact)

Код помилки - 5.09. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 5.10. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 5.11. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 6.01. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 6.02. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 7.01. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 7.02. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 7.03. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 7.04. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 7.05. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)

Код помилки - 7.06. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)


Масштабуємо проєкт із Головним управлінням розвідки Міністерства оборони України, який лише за жовтень завдав ворогу збитків на мільйони доларів. Спільно з волонтером Ігорем Лаченковим збираємо 230 000 000 гривень, щоб знизити наступальний потенціал держави-окупанта.

Ні ГУР МОУ, ні Фонд “Повернись живим” не можуть розкривати деталі проєкту, але його результати сповна відчують на собі загарбники, а ви зможете прочитати про них в новинах.

Дата, часДата, час, донор Донор Сума
Надходжень не знайдено

Інші проєкти