
Зібрано
1 801 682грн
Залишилось зібрати
8 198 318грн
Будь ласка, спробуйте іншу платіжну систему
Код помилки - 0.01. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 0.02. Закінчився термін дії ордеру на переказ коштів. Будь ласка, спробуйте повторити платіж тією ж картою ще раз. У разі проблем зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 0.03. Виникла проблема з підтвердженням транзакції емітентом. Зверніться до служби підтримки вашого банку для отримання додаткової інформації або спробуйте скористатися іншою карткою. Також у разі проблем зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 1.01. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 2.01. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 2.02. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 2.03. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 2.05. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 2.06. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 2.07. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 2.08. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 2.09. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 2.10. Недійсний потік 3DS на стороні продавця. Згадайте покроковий процес платежу та перешліть, будь ласка, отриману інформацію до служби підтримки SolidGate(https://support.solidgate.com/support/home).
Код помилки - 2.11. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 2.12. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 2.13. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 2.14. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 2.15. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 2.16. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 3.01. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 3.02. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 3.03. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 3.04. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 3.05. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 3.06. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 3.07. Картка була відхилена з невідомої причини. Повторіть спробу або виберіть інший спосіб оплати. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 3.08. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 3.09. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 3.10. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 4.01. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 4.02. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 4.03. Недостатньо коштів на карті для проведення платежу. Спробуйте скористатися іншою картою або виберіть інший спосіб оплати. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 4.04. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 4.05. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 4.06. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 4.07. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 4.08. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 4.09. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 5.01. Помилка 3D автентифікації. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 5.02. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 5.03. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 5.04. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 5.05. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 5.06. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 5.07. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 5.08. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://savelife.in.ua/contact)
Код помилки - 5.09. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 5.10. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 5.11. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 6.01. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 6.02. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 7.01. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 7.02. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 7.03. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 7.04. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 7.05. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Код помилки - 7.06. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки SolidGate (https://support.solidgate.com/support/home)
Спільно з групою 1+1 media збираємо 10 мільйонів гривень на 3 мобільні пункти управління БпЛА — спеціально обладнані прохідні автівки з робочими місцями для, зокрема, пілотів «Лелека-100» — безпілотних авіаційних комплексів українського виробництва, що коригують вогонь артилерії на глибину до 50 км і є одними із найкращих розвідувальних «птахів» бригадного рівня.
«Спробуйте уявити IT-шника, який працює під відкритим небом. Програміста, який на морозі намагається написати надзвичайно важливий софт, але не може скомпілювати його, адже процесор при мінусовій температурі просто перестає працювати. Спробуйте уявити тестувальника, який намагається влучити пальцями по клавіатурі під дощем. Або сисадміна, який пише скрипт для сервера, у той час як десятки комах повзають по його екрану.
Але найбільше керування безпілотником подібне до комп’ютерної гри — тут так само треба вдивлятися в екран, вчасно надсилати команди безпілотнику, миттєво реагувати на зміну ситуації та добре знати “лор”. Перенесіть геймера у польові умови, уявіть, що замість зручного крісла — ящик віл безпілотника, кондиціонера немає, на вулиці спека, у приміщенні — ще гірше. Залізо перегрівається, повітря навколо плавиться… Або навпаки, мороз, зуб на зуб не попадає, дерев’яні пальці погано реагують на імпульси, що відправляє їм мозок. Та й взагалі, до цього ще треба доїхати чигирями, а пішки з ящиками багато не пройдеш.
Ефективність розрахунку БпЛА напряму залежить від пункту керування — він має бути прохідним, підтримувати необхідний клімат для роботи і операторів, і заліза. А крім того — надійним, адже, якщо машина зламається, екіпаж просто не доїде до району виконання завдання», — пояснює важливість ініціативи позивний «Гліб», старший інструктор Фонду з тактики застосування БпЛА.
Крім проєкту тут, на сайті «Повернись живим», 1+1 media також буде акумулювати кошти під час трансляцій футбольних матчів Української прем’єр-ліги (УПЛ), які триватимуть з 4 березня по 3 червня 2023 року. Поєдинки транслюватимуть телеканали 2+2 та УНІАН, а також спортивні Digital-проєкти медіагрупи — FootballHub та «ПРОФУТБОЛ Digital».
Дата, часДата, час, донор | Донор | Сума |
---|---|---|
20 березня 2023, 17:33
t*****2@gmail.com
|
t*****2@gmail.com |
150.00 UAH
|
20 березня 2023, 16:44
r*****1@gmail.com
|
r*****1@gmail.com |
50.00 UAH
|
20 березня 2023, 16:43
f*****a@gmail.com
|
f*****a@gmail.com |
17,800.00 UAH
|
20 березня 2023, 15:22
f*****r@gmail.com
|
f*****r@gmail.com |
500.00 UAH
|
20 березня 2023, 15:14
p*****s@gmail.com
|
p*****s@gmail.com |
1,000.00 UAH
|
20 березня 2023, 14:53
i*****0@gmail.com
|
i*****0@gmail.com |
5,000.00 UAH
|
20 березня 2023, 11:51
s*****4@gmail.com
|
s*****4@gmail.com |
500.00 UAH
|
20 березня 2023, 11:32
e*****r@gmail.com
|
e*****r@gmail.com |
500.00 UAH
|
20 березня 2023, 11:30
f*****2@ukr.net
|
f*****2@ukr.net |
100.00 UAH
|
20 березня 2023, 11:21
n*****3@gmail.com
|
n*****3@gmail.com |
2,391.00 UAH
|
20 березня 2023, 11:09
c*****t@ukr.net
|
c*****t@ukr.net |
20,000.00 UAH
|
20 березня 2023, 11:01
b*****7@gmail.com
|
b*****7@gmail.com |
3,000.00 UAH
|
20 березня 2023, 11:00
d*****4@gmail.com
|
d*****4@gmail.com |
4,000.00 UAH
|
20 березня 2023, 10:52
O*****a@integrites.com
|
O*****a@integrites.com |
3,400.00 UAH
|
20 березня 2023, 10:42
o*****k@gmail.com
|
o*****k@gmail.com |
2,000.00 UAH
|
20 березня 2023, 10:13
t*****s@gmail.com
|
t*****s@gmail.com |
1,000.00 UAH
|
20 березня 2023, 10:00
d*****3@gmail.com
|
d*****3@gmail.com |
2,500.00 UAH
|
20 березня 2023, 09:14
d*****p@gmail.com
|
d*****p@gmail.com |
20.00 USD
|
20 березня 2023, 09:05
l*****v@gmail.com
|
l*****v@gmail.com |
50.00 UAH
|
20 березня 2023, 08:53
o*****b@gmail.com
|
o*****b@gmail.com |
50.00 USD
|