Перейти до головного вмісту

Нам тут жити: мобільні системи звʼязку для ППО

Проєкт опубліковано: 24 березня 2024, 18:40
Активний

Збір коштів завершено

Збір коштів продовжено

Зібрано

0грн

0%

Залишилось зібрати

0грн

Валюта внеску

Сума вашого внеску

Введіть правильну адресу електронної пошти

Надаю згоду на обробку моєї адреси електронної пошти, щоб отримувати електронні розсилки (двічі на місяць), запрошення та квитанції.

Підтримати проєкт

Код помилки - 0.01. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 0.02. Закінчився термін дії ордеру на переказ коштів. Будь ласка, спробуйте повторити платіж тією ж картою ще раз. У разі проблем зверніться до служби підтримки

Код помилки - 0.03. Виникла проблема з підтвердженням транзакції емітентом. Зверніться до служби підтримки вашого банку для отримання додаткової інформації або спробуйте скористатися іншою карткою. Також у разі проблем зверніться до служби підтримки

Код помилки - 1.01. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 2.01. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки S

Код помилки - 2.02. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 2.03. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 2.05. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 2.06. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 2.07. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 2.08. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 2.09. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 2.10. Недійсний потік 3DS на стороні продавця. Згадайте покроковий процес платежу та перешліть, будь ласка, отриману інформацію до служби підтримки

Код помилки - 2.11. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 2.12. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 2.13. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 2.14. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 2.15. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 2.16. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 3.01. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 3.02. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 3.03. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 3.04. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 3.05. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 3.06. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 3.07. Картка була відхилена з невідомої причини. Повторіть спробу або виберіть інший спосіб оплати. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 3.08. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 3.09. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 3.10. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 4.01. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 4.02. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 4.03. Недостатньо коштів на карті для проведення платежу. Спробуйте скористатися іншою картою або виберіть інший спосіб оплати. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 4.04. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 4.05. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 4.06. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 4.07. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 4.08. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 4.09. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 5.01. Помилка 3D автентифікації. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 5.02. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 5.03. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 5.04. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 5.05. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 5.06. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 5.07. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 5.08. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки (https://savelife.in.ua/contact)

Код помилки - 5.09. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 5.10. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 5.11. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 6.01. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 6.02. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 7.01. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 7.02. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 7.03. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 7.04. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 7.05. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки

Код помилки - 7.06. У разі проблем, будь ласка, зверніться до служби підтримки


Компанія Київстар виділяє «Повернись живим» 50 мільйонів гривень на комплексні апаратні зв’язку (КАЗи) для Повітряного командування «Південь», яке прикриває Одещину, Миколаївщину, Херсонщину, а також частково Дніпропетровську, Запорізьку та Кіровоградську області.

Дата, часДата, час, донор Донор Сума
Надходжень не знайдено

Інші проєкти